۱۳۹۰/۰۱/۲۵

گزارش از لحظه پرداخت قبض گاز مشترکین

سلام بینندگان عزیز من کامران اشرف زاده هستم از اخبار سی و بیست
قصد داریم گزارشی از حضور پر شور و میلیونی مردم برای پرداخت قبض گاز و ازدحام جمعیت که باعث شد صف های کیلومتری داخل بانک ایجاد بشه، برای شما بگیرم. خوب میریم و مصاحبه ای با این مردم عزیزداشته باشیم.

گزارشگر: سلام آقا
مرد: علیک سلام
گزارشگر: می بینم که تو صف ایستادید تا قبض گاز رو پرداخت کنید!
مرد: بله من امروز سر صبح بیدار شدم و ورزش کردم، دیدم صبح بسیار زیباست گفتم بیام و قبض گاز رو پرداخت کنم تا روز خوبی داشته باشم
گزارشگر: آفرین! مبلغ پرداختی چقدر هست؟
مرد: هر هر هر
گزارشگر: نه بفرمائید؟
مرد: چیز خاصی نیست! سیصد و پنجاه و هشت هزار تومان
گزارشگر: چه عالی! از این بابت که ناراضی نیستید؟
مرد: نه آقا! چه نارضایتی! جونای ما رفتند شهید شدن که ما پول گاز رو پرداخت کنیم!
گزارشگر: آفرین به این افکار و نگرش ایرانی شما
مرد: مرگ بر آمریکا

__________

گزارشگر: سلام خانم
زن: سلام
گزارشگر: شما چرا اومدید بانک؟
زن: امدم پول برداشت کنم
گزارشگر: بله ممنون

__________

گزارشگر: سلام حاج آقا شما هم آمدید قبض گاز پرداخت کنید؟
حاج آقا: اسلام و علیک و رحمت الله و برکاتو ، اگه خدا قبول کنه بله
گزارشگر: مبلغ قبض که مشکلی نداره
حاج آقا: خیر بسیار عادلانه گفتم برایم بنویسند! کما اینکه در بدو تحویل مبلغ اشکال اساسی داشت که ما اصلاح کردیم.
گزارشگر: خیلی ممنون حاج آقا
حاج آقا: خواهش می کنم پسرم... کی پخش میشه جانم؟
...

__________

گزارشگر: بله همینطور که در برخی مصاحبه ها هم ملاحضه فرمودید مردم با شور و نشاط خاصی وارد بانک میشن تا قبض گاز رو پرداخت کنند! خبرها حاکی از آنه که سرویس الکترونیکی جوابگوی این حرکت خودجوش نبوده و هی هنگ می کنه و به همین دلیل مردم مراجعه حضوری را ترجیع دادند! مسئولین گفتند 70 در صد قبض ها پرداخت شده اما بنده میگم بیش از 100 درصد قبض ها رو پرداخت کردند.
در میان این جمعیت عظیم که اگر بگم استادیوم آزادی رو پر می کنن دروغ نگفتم بچه های زیر ده سال رو دیدم که به پدران و مادران خود اسرار می کردند بابا مامان قبض گاز می خوام قبض گاز می خوام و بعد گریه می کردند...
من با دیدن این تصاویر اشک در چشمانم جاری شد و در دل خود گفتم مهدی فعلاً نیا که دولت ما انصاف و برکت به این مردم ارزانی کرده...

کامران اشرف زاده ، سی و بیست