۱۳۹۰/۰۱/۲۵

"تور" فیلترشکنی امن و مناسب (فارسی)

بدون هیچ مقدمه ای میرم سر اصل مطلب


برای دریافت این فیلترشکن می تونید به سایت سازنده برید که توضیحات فارسی و دریافت با لینک مستقیم هم داره.

اینجا: https://iranitor.com/


یا فیلترشکن رو از لینک روبرو دانلود کنید: http://hotfile.com/dl/114376286/420a559/t.b_MrVigor.exe.html




تور چیست؟

تور شبکه‌ای است از تونل‌های مجازی که به افراد و گروه‌ها اجازه می‌دهد تا امنيت و حفاظت از حريم خصوصی خود را در اينترنت تقويت کنند. همچنين تور تهيه‌کنندگان نرم‌افزار را قادر می‌سازد تا ابزارهای ارتباط جديدی بسازند که دارای قابليت‌های حفاظت از حريم خصوصی باشند. تور بستری فراهم می‌کند برای اينکه طيفی از نرم‌افزارهای مختلف به افراد و سازمان‌ها امکان تبادل اطلاعات روی شبکه‌های عمومی بدهند، بدون اينکه حريم خصوصی‌شان در معرض خطر قرار گيرد.

افراد به دلايل مختلفی از تور استفاده می‌کنند مانند اينکه از رديابی خود و خانواده‌شان توسط سايت‌ها جلوگيری کنند، به سايت‌های خبری دسترسی پيدا کنند، و از خدمات پيام‌رسانی اينترنتی و ديگر خدماتی که توسط خدمت‌دهندگان اينرنتی آنها مسدود شده‌اند استفاده کنند. خدمات پنهانی تور به کاربران اجازه می‌دهد تا وبسايت يا ديگر خدمات اينترنتی خود را بدون نياز به فاش کردن مکان خود منتشر کنند. افراد برای ارتباطات حساس اجتماعی نيز از تور استفاده می‌کنند، مانند اتاق‌های چت و تالارهای گفتگو برای قربانينان تجاوز و سوء استفاده، و يا افراد دارای بيماری‌های خاص.

تنوع کسانی که از تور استفاده می‌کنند در واقع يکی از قوت‌هایی است که باعث ميزان بالای امنيت آن می‌شود. تور شما را در ميان ساير کاربران شبکه پنهان می‌کند، بنابراين هر چقدر جمعيت کاربران تور بيشتر و متنوع‌تر باشد، از هويت شما بهتر حفاظت می‌شود