۱۳۹۰/۰۲/۰۹

شعر: رئیس جمهور من



قطعه شعر ادبی آمده ساختیم، بیان می کنیم تا به فیض برسید:


لای لالای، لای لای لای
لای لای لالای لای لای لای

آخ یه رئیس جمهوری دارم شر و شیطون و بلا
شهر به هم می ریزه وقتی دو کلوم میگه آقا

یه آتیش پاره دارم من، وقتی لبخد میزنه
دل همه بسیجی ها رو یهو از جا می کنه

عشق و صفای دنیا فقط تو این یه حرفه
رئیس جمهورم اوسکله ووو اوناش به رنگ برفه

عشق و صفای دنیا فقط تو این ده حرفه
رئیس جمهورم اوسکله ووو اوناش به رنگ برفه

آخ یه رئیس جمهوری دارم شر و شیطون و بلا
یه تیکه کالباس می مونه بین رئیس کشورا

رئیسم اوسکل و نازه ، کوتله قد بربری
هیشکی مثل اون نمیشه تو گند زدن به کشوری

عشق و صفای دنیا فقط تو این ده حرفه
رئیس جمهورم اوسکله ووو اوناش به رنگ برفه

عشق و صفای دنیا فقط تو این ده حرفه
رئیس جمهورم اوسکله ووو اوناش به رنگ برفه



عزیزان جان ... امیدوارم از این شعر ادبی لذت کافی و فیض الهی را برده باشید تا برنامه بعدی خدا یار و همراهتان ، گلبولهای هنری مغزتان فعال باد.
بدرود ...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر