۱۳۹۰/۰۱/۳۱

طرح حلال سازی اینترنت ایران لو رفت

یک مقام کوتاه پایه که می خواست اسمش فاش شود اما ما اسمش را نذاشتیم خبر کمی مهم تر شود به ما اطلاعاتی داده که از نحوه ساخت و بهره برداری اینترنت حلال در جمهوری اسلامی پرده برداری کرد.
وی 29 عدد کاغد A4 که نحوه اجرا کردن این طرح را شرح میداد در اختیار ما گذاشت و ما هم خلاصه ای از این طرح را برای شما بازگو می کنیم.
در این طرح آمده که بسیجیان جان در کف با حرکتی اسلامی و ولایتی ، ضربتی اقدام به جمع آوری تمامی کابل های تلفن کرده و پس از جمع آوری با آب چاه جمکران غسل داده و سپس به ضریح حرم امام (ره) مالیده و پس از خشک کردن با لباس زیر خود دوباره اقدام به نصب این کابل ها کرده تا اطلاعاتی که از طریق این کابل ها رد و بدل می شود پاک و حلال شود.
در قسمتی از این طرح فوق سری آمده که سعی بر این خواهد شد تا تمامی سرور ها در بقعه و امام زاده ها قرار گیرند تا از حرامی به دور شوند
در بند شماره 259 از برگه شماره 15 آمده که حوزه علمیه قم باید نیروهای خود را در تمامی شرکت های توزیع کننده اینترنت مستقر کند و نظارت کاملی بر این شرکت ها داشته
تبصره: نشستن روحانی ما بین دو کارمند دختر شرکت های توزیع کننده اینترنت جایز است.
در قسمتی دیگر از این طرح آمده که تمامی یوز و پسورد ها باید با نام اعمه اطهار تغیر داده شود تا مشکلی در کانکت شدن ایجاد نشود
از مهم ترین قسمت های این طرح می توان به وضو گرفتن قبل از ورود به دنیای مجازی و ذکر صلوات بعد از کانکت شدن اشاره کرد، همچنین در بندی یاد شده که تمامی آی پی ها اولش 14 دارد به نیت چهارده معصوم و آخرش 5 دارد به نیت پنج تن.

این تنها گوشه ای از این طرح عظیم ملی است که ما توسط یک مقام کوتاه پایه توانستیم از آن اطلاع پیدا کنیم! به زودی سعی داریم تصاویری از این طرح در اخیار شما مردم همیشه در پشت صحنه قرار بدیم.
با تشکر خودم و خودش و خودشان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر