۱۳۹۰/۰۱/۱۹

آیت الله احمد جنتی دار فانی را بالا رفت و افتاد


( شرح حادثه ای که امروز برای آیت الله احمد جنتی اتفاق افتاد )




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


به گزارش خبرگزاری پیر: آیت الله احمد جنتی امروز صبح که نزدیک ظهر بود قصد خروج از منزل را جهت برگزاری نماز پر فیض جمعه داشتند که نوه نوه نوه نوه نوه پسری ایشان جلوی پایشان دراز به دراز می افتد و مانع از خروج می شود! این طفل معصوم که 18 سال دارد دلیل این کار خود را خوابی بیان می کند که در شب گذشته دیده و در خواب آیت الله جنتی را عمودی بر روی دوش مردم ملاحضه می کند!
با این اوصاف آیت الله جنتی جلوی ممانعت این طفل را گرفته و با پشت سر گذاشتن او خود را به ماشین رسانده و به راننده گفته برو که بریم.
در میانه راه راننده ایشان قانون راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند و با گذر از چراغ قرمز به شدت با یک پیکان مدل 54 که از طرح جمع آوری خودروهای فرسوده فرار کرده، برخود شدیدی می کند، در این لحظه آیت الله جنتی با شدت بسیار زیادی به شیشه جلوی ماشین برخورد کرده و از ماشین به بیرون پرتاب می شوند که در همین حین موتور سیکیلتی که موتور سوار از کلاه ایمنی بی بهره بوده از روی پیکر پاک ایشان گذر می کند! اما این پایان ماجرا نبود چون در آن منطقه رئیس بانک صادرات شعبه ..... برج شخصی در حال ساخت داشت که نیم کاره بود و یک عدد جرثقیل در حال انتقال سیمان آماده به طبقه 16 برج بوده که ناگهان با دیدن این صحنه ددمنشانه کنترل جرثقیل را از دست داده و سیمان آماده را بر پیکر پاک ایشان می ریزد.
آمبولانس با سرعت خود را به محل حادثه می رساند تا بتواند ایشان را از مرگ حتمی نجات دهد. با کمک بولدزر ایشان از زیر خربارها سیمان و شن بیرون کشیده می شود! همچنان قلب ایشان می زد، آمبولانس پیکر ایشان را برداشته با سرعت از میان ماشین ها لایه کشی می کند که ناگهان در چاله ای می افتد که کارگران محترم و شریف آب و فاظلاب ایجاد کرده بودند، آمبولانس پنج بار در هوا چرخ میزند و با سقف بر روی کف خیابان فرود می آید، فقط 20 در صد از آمبولانس سالم مانده بود.
پزشکان آمبولانس همه کشته شده بودند! هیچ کس امید به سالم بودن آیت الله جنتی نداشت! اما ایشان همچنان زنده بودند، مردم کشان کشان ایشان را به بیمارستانی که در دو قدمی محل حادثه بود می رسانند. دکتر با دیدن پیکر با جان ایشان شکه شده و از حال می رود، دکتر بعدی می آید تا ایشان را درمان کند اما این دکتر هم از پای در می اید، هیچ کاری از دست کسی بر نمی آید. عزرائیل هم خسته شده کار را نیمه تمام گذاشته و همینطور که بدو بیراه می گوید محل را ترک می کند.
آیت الله احمد جنتی همچنان زنده است و به حول قوی الهی امروز در نماز جمعه شاید شرکت نماید

غلام عباس پیر افتیان زاده نوگوراب زرمیخ - خبرنگار خبرگزاری پیر


...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر