۱۳۹۰/۰۳/۲۲

مصاحبه اختصاصی با حامد کلاهداری

.
خواندن این مصاحبه به افراد پایین 18 سال توصیه نمی شود
.


جناب کلاهداری سلام

سلام

بدون هیچ مقدمه ای ، از فیلم پایان نامه صحبت کنید

بله این فیلم رو فقط جهت خایه مالی ساختم

به نظر یه خورده حد مالیدن رو رعایت نکردید و بیش از حد مالیدید ها! اینطور نیست؟

سعی کردم حد استاندارد رو رعایت کنم

یعنی این همه فحش ناموسی خوردید ارزشش رو داشت؟

ناموس به فدای انقلاب و رهبر !

میشه تو مصاحبه ما خایه مالی نکنید!؟

خیر عادت دارم

خاک بر سرت

ممنونم

خوب بگذریم یعنی همه این جار و جنجال فقط برای این بود که خودتون رو برای رهبر شیرین کنید؟

کاملاً! دیدم به درد هیچ گهی نمی خورم گفتم بیام این کار رو انجام بدم تا مورد قبول مسئولین قرار بگیره یه پولی هم تو جیب ما بره

از ساندیس خوشوتن میاد؟

شدیداً

کارت بسیج دارید؟

نه ولی قول دادن یه فعال بهم بدن

شما به کی رأی داده بودید؟

به رهبر

الاغ میگم ریاست جمهوری به کی رأی دادی؟

به رهبر! من اسم رهبر رو نوشتم

حالم بهم خورد این خایه مال رو بندازید بیرون بو گُه گرفت اینجا ...


به علت وضعیت نامساعد خبرنگار ما مصاحبه نیمه کاره رها شد

ا

۱ نظر:

  1. به نام یزدان بخشاینده بخشا
    بسیار جالب و خنده دار بود
    این فیلم در ظاهر طرفداری جنبش سبز رو می کنه !
    ولی داره مسخره می کنه و اعتقادات مردم رو مسخره می کنه
    میگه که مردم شیشه ها رو می شکستن و ...
    واقعا هنر در خدمت سیاست - سیاست نه - جنایت شده
    ما باید انقلاب کنیم و این حکومت رو برای همیشه نابود کنیم
    وگرنه اینها نقشه دارند که ایران را به کره شمالی تبدیل کنند
    ولی اجازه نمی دهیم

    پاسخحذف