۱۳۹۰/۰۳/۲۲

تأمين امنيت اخلاقی و اجتماعی جامعه درخواست مردم از نيروی انتظامی


عضو شوراي فرهنگي و اجتماعي زنان در گفت‌و‌گو با فارس عنوان كرد
تأمين امنيت اخلاقي و اجتماعي جامعه درخواست مردم از نيروی انتظامی


خبرگزاري فارس: عضو شوراي فرهنگي و اجتماعي زنان با بيان اينكه هم‌اكنون جامعه به يك امنيت اخلاقي و اجتماعي در ابعاد مختلف نياز دارد، گفت: مردم شدیداً متوقع هستند تا نيروي انتظامي در ابعاد مختلف به مسئوليت خود عمل كرده و تأمين‌كننده امنيت اخلاقی و اجتماعي جامعه باشد به جان خودم.



منيره نوبخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبري فارس که بدون چادر اندام داره در حد آنجلا جولی «خوش اندام» اظهار داشت: مدت هاست که زنان و دختران بدحجاب وقتی من رو در خیابان ، کوچه ، مراسم ها و ... می بینند از من تقاضا می کنند که بستری فراهم شود تا نیروی انتظامی دوباره اقدام به دستگیری ما کند.

ایشان خاطر نشان کردند که بدحجابی باعث ایجاد رکود در فروش چادر می شود و صنعت واردات چادر را دچار تنزل می کند! ما این همه هزینه کردیم و چادر وارد کردیم قرارداد نوشتیم! اگر این بدحجابی ها ادامه داشته باشه ما این چادرها رو چیکار کنیم!؟

تجمع میلیونی زنان و دختران را در جلوی شورای فرهنگی و اجتماعی زنان دیدم اشک از همجام جاری شد، در یک حرکت خودجوش میلیونها زن و دختر از ما خواستند تا با بدحجابی برخورد کنیم و از نیروی انتظامی بخوایم که هر چه سریع تر اقدام کند و این اقدام مستمر باشد تا ریشه بدحجابی در خیابنها خشک شود و روزی را ببینیم که همه چادر سر می کنند.

خانم نوبخت در مورد فساد اخلاقی که در مورد ایشان شایعه شده بود را رد کرد و گفت نمیدانم چطور و از کجا این خبر به بیرون کشیده شد! ما همه درها و پنجرها رو بسته بودیم و حتی در ساعاتی اقدام کردیم که همه خواب بودند! وی همچنین رابطه با فرمانده پایگاه روبری شورای فرهنگی را تکذیب کرد و گفت هنوز فرصت نشده.

...

۱ نظر:

  1. به نام یزدان بخشاینده بخشا
    خودشون بریدن و دوختند : مردم! کدوم مردم !؟

    پاسخحذف