۱۳۹۰/۰۲/۲۴

صدای ضعیف و بی کیفیت آمریکا




صدای آمریکا یا به قول بچه ها گفتنی VOA خودمون یا خودشون، یه شبکه سیاسی هست که ننه جون مهدی هم میشناسه چیه، کیه و چیکار می کنه، هم زمان با تولد ننه جون مهدی افتتاح شد و سالهاست که داره فعالیت دندان شکنی انجام میده.

( الان فکر می کنید مدیریت وبلاگ افتاده دست سربازان گمنام امام زمان؟ نه عزیز من همینطور از رو بی کاری می خوایم دو کلام انتقاد کنیم دور هم حال کنیم)

موضوع اینه که چرا و به چه دلیل هیچ نکته مثبتی در سالهای که گذشت در این شبکه ما ندیدیم! یعنی اگه برنامه پارازیت هم از این شبکه پخش نشه مردم که هیچ! خودشون شبکه خودشون رو هم نگاه نمی کنن!
اگه موضوع کمبود هزینه ست و نداشتن امکانات! که دلیل بر ماست بودن و بی حال بودن مجری نیست! دیگه نوع حرف زدن و رفتار مجری ربطی به کمبود بودجه و امکانات نداره! نمی خوام اسم ببرم! نه تو رو خدا نه! نه آقا نمی خوام اسم بیارم ناراحت میشه! بی خیال!
بنده خدا انقدر بی حال و بی مزه میاد جلو دوربین که دوربین خسته میشه از ضبط ویدیو از طرف.
از این هنرنمایی برخی مجری ها این شبکه بگذریم برخی سوتی های تلفنی واقعاً حال بهم زنه! یه تلفن نمی تونید درست حسابی کنترل کنید چرا تماس تلفنی برقرار می کنید؟
از این هم بگذریم از کیفیت مزخرف ارسال تصویر این شبکه هم نمیشه گذشت! چندساله دارم می بینم کیفیت این شبکه همونی هست که بود! یه ده در صد اضافه بشه و کیفیت بیتری پیدا کنه من به شخصه راضیم جون داداش!
می خواید فتنه گری کنید! استکباری عمل کنید! یه منافق با شخصیت و اصولی باشید! خوب عمل کنید دیگه! مثل ما! فتنه گریم در حد تیم ملی برزیل دهه 60 ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر