۱۳۹۰/۰۲/۲۰

پهنای باند اینترنت در حد تیم ملی بورکینافاسو

دورد
شنیده ها حاکی از اینه که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب قبل از مصاحبه خواب می بینه که او منجی و آورنده اینترنت فوق پر سرعت بر تمامی ایرانه!
فردایش که صبح از خواب پا میشه تو همون حال و هوا میره پشت میکروفون و میگه می خوایم پهنای باند رو گشاد کنیم و فیبر نوری رو تا سر سفره های مردم ببریم! نه سر سفره نه اون مال امام خمینی بود این گفت تا دم در می بریم.
خلاصه این خبر باعث شد که همه خر کیف بشن و خیال کنن از 100 تا حرفی که دولت مردان میزنن شاید یه دونه راست باشه و اینم زد به سرش این کار رو کرد!
دیشب بی بی سی فارسی یه 10 دقیقه به این ماجرا پرداخت.
این وسط اگه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ندونه که با بالا رفتن سرعت دست مردم بازتر میشه این بی بی سی فارسی دیشب همه آمار رو داد و حسابی وزیر ما رو آگاه ساخت که مرد حسابی با این کارت مردم راحت فیلتر رو دور میزنن نکن بده! زشته!
مجری تأکید می کرد که به کارشناس یعنی سرعت بره بالا مردم راحت تر می تونن فیلتر رو دور بزنن دیگه!؟ کارشناس هم می گفت بله بله صد در 100 صد در 100
حرف من اینه حالا این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ندانسته و از روی سرخوشی یه حرفی زده حالا اومد و انجامش هم داد! چیکار دارید خوب! بزار کارش رو کنه مملکت که خر تو گاو هست سگ صاحبش رو نمیشناسه! شما رو س ننه!
گرفتاری شدیم ها!
جناب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شما کارت رو کن عزیزم به حرف مردم گوش نده اینا همه وابسته به استکبار هستند!
مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس
درود بر این دولت کاسه لیس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر