۱۳۸۸/۱۰/۰۳

آري ما گمراه شديم!

ديروز زد به سرم که يه حالي به ادد ليست هاي تو ياهوي خودم بدم و اين ليست رو از آدم هاي کوته فکر و چشم و گوش بسته پاکسازي کنم. يه پي امي براي همه فرستادم که اگر کسي خ.ر رو به رهبر قبول داره و از اين موجود خوشش مياد لطف کنه اول يه پي ام به بنده بده بعد آي دي من رو از ليستش پاک کنه!
فرستادم ...
.
.
.
بعد يه مدت يکي پي ام داد! اين يعني چي!؟ اين چه حرفيه!
بهش گفتم تو قبول داري!؟
گفت آره!
گفتم لطف کن آي دي بنده رو پاک کن!
برگشت گفت سياست رو با دوستي قاطي نکن!
گفتم لطف کن آي دي بنده رو پاک کن و ديگه هم پي ام نده!
به من گفت: تو هم گمراه شدي!
بهش جواب ندادم! چون مشخصه که هر چي بگم نمي فهمه!
فقط مي خوام بگم آره! من يا ما گمراه شديم!
با ديدن :
شکنجه - تهديد - دروغ - زدن زن و بچه مردم وسط خيابان
ريختن خون جوانان و ...
.
.
.
بله! ما گمراه شديم!
.
.
.
بگذاريد گمراه بمانيم ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر